Denna toning borde få mig att glänsa igen!...

2010-06-03 @ 22:58:22

20100603262 (MMS)

Denna toning borde få mig att glänsa igen! Man ser ju på bilden hur fräsch och pigg man blir efteråt. Helt klart värt det! Det är en speciell olja i den som ska göra underverk tydligen. Coolt! På tal om olja..bvc tanten sa att jag ska smörja in bebisens huvud med olivolja. Det ska tydligen göra underverk där också..mot skorven alltså. Vill inte ha en olivoljeluktande bebis så jag köper nog det där medlet på apoteket istället.


Kommentarer

Postat av: Angelica

Olivolja låter ju inte som någon höjdare. Snart vill dom säkert att man ska krydda dom små liven också. Konstiga tips man får från dom ibland.

2010-06-06 @ 22:26:20
URL: http://2andningen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback