Sitta i förhör ang mord..

2010-06-27 @ 09:37:29
Vissa saker sänker en mer än andra. När jag igår kväll fick samtalet från polisen, så kände jag att jag föll.. Inte för att jag skulle ha något med mordet att göra, utan tvärtom(!) så var det så skrämmande hur jag kunde hamna i denna situation.

Klart jag hjälper till, om jag kan bidra med något..men när man inte vet vad som orsakat mordet (det spekuleras i allt från närstående, hedersrelaterat, zigenare, skulder till en okänd gärningsman). Jag känner inte familjen, vet inte vilka de är. Men ändå så får jag veta saker..som polisen vill veta.

Var vaken till kl 2 inatt. Polisbilarna åkte fram och tillbaka här ute..de var ute på spaning. Jag låste dörren noga. Kände mig olustig..och rädd faktiskt.

Idag ska jag ta med mig näst yngsta barnet och åka til len sjö och bada. Vi har 27 grader i skuggan. Skingra tankatna lite..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback