Hela min kropp värker, jag är trött, hu...

2010-06-12 @ 20:33:43

Hela min kropp värker, jag är trött, huvudet gör ont..halsen svider och mina luftrör samlar på slem. Kortfattat, jag börjar bli sjuk! Känns verkligen inte kul. Jag som sett fram emot en tillställning idag, då jag skulle klätt upp mig, sminkat mig, fixat håret osv. Fast största anledningen till att vi inte åkte var ju för lilla trean är sjuk..men idag blev jag med hängig..så jag är ändå tacksam över att vi stannade hemma! Gubben fick dåligt samvete..för att vi inte kunde åka..alltså dåligt samvete för släktingar som blev ledsna. Men är man sjuk så är man! Lilla bebisen är på väg att somna här brdvid mig. även den hon verkar vara i olag tyvärr. Jäkla baciller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback