Love Stockholm låter så gay i mina öron...

2010-06-04 @ 21:17:43

Love Stockholm låter så gay i mina öron..att jag från början tog för givet att Pride skulle ha enormt stort pådrag just i år, och därför gick ut med LOVE2010..men så visade det sig att allt bara handlade om en prinsessas bröllop! Ett bröllop påkostat och betalas av svenska folket. Hade jag varit prinsessan så hade jag skämts att låta andra betala..andra som själva inte har råd att gifta sig.. ärligt talat, så tycker inte jag att kungahuset behövs längre!


Kommentarer

Postat av: Angelica

Jag håller med dig. Dom kostar bara pengar och är bland dom rikaste i Sverige. Sen gnäller dom att dom inte har några pengar. Pinsamt!

2010-06-08 @ 12:01:35
URL: http://2andningen.wordpress.com

Postat av: Carro

Min syrra kör oxå en sån prinsess-grej. Hon har "tiggt och bett" andra att betala det mesta av sitt bröllop. Till och med planeringen försöker hon sno av mig: "Du gjorde ju en hel bröllopsplanering förra året så jag kan ju få den i stället för att göra en jag oxå!" Det retar gallfeber på mig!! Jag hatar att vår mamma betalar ca 15 000 kr MER till hennes bröllop än de 1 200 kr hon betalade till mitt. Missförstå mig rätt, jag ville inte att andra skulle betala vårt bröllop men visst fick vi lite hjälp från våra päron. Men det ska vara rättvist iaf. Som vanligt säger jag inget högt..

2010-06-20 @ 17:52:30
URL: http://viparosendal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback