Det var en hel vecka sen jag hade igång t...

2010-06-22 @ 22:42:01

Det var en hel vecka sen jag hade igång tvättmaskinen. Jag som tvättar varje dag annars, har nu låtit bli detta göromål i en hel vecka! Ni kan ju tänka er hur tvättkorgarna ser ut..och för att inte tala om golven, de ser ut som en lägerplats för uteliggare! På tal om uteliggare..vi började prata om dem vid middagsbordet. Känner att jag är glad över att det är varmt ute nu..för då behöver de inte frysa...... Man ska va glad att man har tak över huvudet! Man ska vara tacksam över att man kan få ett mål mat som mättar..för det är inte alla som får. Alla har inte möjligheten att få rena kläder..de har inte råd m tvättmaskin..eller ens tvättmedel. Imorgon ska jag köpa tvättmedel..och det är en lyx att kunna tvätta inser jag..precis som att äta sig mätt..och sova i en säng i sitt eget boende!


Kommentarer

Postat av: Stine - Mamma till Prins Wiggo

på sommaren får man slappa till lite :)

kram

2010-06-24 @ 07:42:58
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback